Kandidaat: (DIGITAL) PROJECT - OPERATIONS MANAGER

  • Vast
  • AMSTERDAM
  • Online Marketing & Klantzijde/brands & Digital & Tech & Advertising
  • Senior
  • (Kandidaat ID: 15290)

Gewenste positie: een inhoudelijk Projectmanagement rol met daarnaast meedenken op operationeel niveau:

  • Projectmanagement van A-Z;
  • Creatief meedenken op conceptueel niveau;
  • Briefen van teams op verschillende niveaus: van creatie tot development;
  • Projecten als websites, platformen, magazines, social media, branded content projecten en videoproducties.
  • Meedenken over hoe processen beter en gestroomlijnder kunnen voor een betere efficiëntie en productiviteit.
  • Pré: Projecten met een technische en creatieve uitdaging.

Gewenst bureau/brand: creatief – digital – bureau.

Persoon/eigenschappen: een meewerkend projectmanager die kan schakelen met alle typen mensen en op verschillende niveaus. Iemand die makkelijk is in de omgang, goed in stakeholdermanagement, zorgen voor een goede balans in het belang van de klant en de belangen van het bureau.

Ervaring: 8 jaar als Projectmanager bij creatieve digital bureaus:

  • Projectmanagement van A-Z;
  • Soort projecten: websites, platformen, on- en offline magazines/drukwerk, videoproducties, social media en branded content.

Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. retail, fashion, transport en entertainment.

Opleidingen: HKU - Art and Economics, Music Management.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

Dienstverband: beschikbaar voor 36/40 uur p/week voor een vast dienstverband.

Opzegtermijn: 1 maand.

Bereisbare regio: Randstad.

Salarisindicatie: € 4.800,-/5.200,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.