Gewenste positie: een functie als Creative Team waar ze vanaf begin tot eind bij projecten betrokken zijn:
- Ontwikkelen van concepten;
- Bedenken van visuele campagnes;
- Schrijven van (short) copy, rationales, pay offs;
- Presenteren van concepten.
Gewenst bureau/brand: klein tot middelgroot bureau. Nuchter, hecht en informeel team.
Ervaring: ruim 7 jaar als Creative Team bij reclamebureaus:
- Conceptontwikkeling;
- Art direction;
- Copywriting;
- Presenteren van concepten.
Accounts: B2C & B2B / A-merken, branches o.a. FMCG, retail, telecom, overheid, stichtingen.
Opleidingen: Willem de Kooning
Cursussen: Cannes Young Lions Storytelling Academy
Awards: ADCN, Spin Awards, San Accenten, Effies, Grand Prix, The Best Social Awards, Content Marketing Awards en shortlist Gouden Zaag.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar (36-40 uur p/week) voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: beschikbaar vanaf september.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 5.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.