Gewenst project: een creatieve functie waar hij van A-Z betrokken is bij het concept, van de ontwikkeling t/m de uitvoering:
- Concepten ontwikkelen en presenteren (campagnes en branding);
- Ontwikkelen of re-designen van huisstijlen (online en offline);
- Short copy.
Gewenst bureau/brand: branding-, reclame- of communicatiebureau. Informele, persoonlijke en betrokken werksfeer, hard werken en samen lachen/borrelen. Voorkeur voor zowel commerciële als culturele opdrachtgevers.
Persoon/eigenschappen: sterk in zowel concept als design; creatief; punctueel; zelfstandig; efficiënt; snelle werker; sociaal; sterk in presentaties maken en short copy.
Ervaring: 10+ jaar als Art Director, Creative en (Lead) Designer bij reclame- en (digital) design/branding bureaus:
- Concepten ontwikkelen en presenteren (met name campagnes, daarnaast branding).
- Ontwikkelen of re-designen van huisstijlen (online en offline).
- Het maken van presentaties.
- Het schrijven van short copy.
- Aansturen van Designers, Regisseurs, Animatoren, Muzikanten, Acteurs, Illustratoren.
Accounts: gewerkt voor kleine en grote A-Merken in de culturele, automotive en FMCG branche.
Opleidingen: Hogeschool voor de Kunsten Digital Media Design; Grafisch Lyceum Multimedia Vormgever.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Software kennis/ervaring: Adobe Creative Cloud, Keynote, Microsoft Word, Microsoft PowerPoint
Dienstverband: part time beschikbaar (voor 8 tot 32 uur p/week) op freelance/interim basis.
Bereisbare regio: Noord-Holland, Utrecht, Zuid-Holland
Tariefindicatie: €120,- per uur (incl. onze marge), afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.