Gewenst project: een verantwoordelijke rol op het gebied van content creatie en digital marketing:
- Creatief: creëren van concepten, UX design, visual design en creatie content (video, copy);
- Leiderschap: klantcontact, inhoudelijk/strategisch adviseren over de digitale (on)mogelijkheden voor zowel de korte als lange termijn. Signaleren van mogelijkheden bij bestaande opdrachtgevers en business verder uitbouwen;
- Up-to-date blijven van marktontwikkelingen en hierop inspelen;
- Pre: leidinggeven aan een digital team.
Gewenst bureau: mogelijkheid om te werken aan projecten met mensen uit verschillende disciplines, binnen een creatief, digitaal, dynamisch bureau met visie en passie om innovatieve online oplossingen samen te realiseren.
Persoon/eigenschappen: uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden; gunfactor; creatief, leergierig, klantgericht, ambitieus; signaleert marktontwikkelingen; resultaatgericht; humor; voortrekkersrol; commercieel inzicht; pro-actief; aanpakker; extrovert; heldere communicatie; schept realistische verwachtingen en bouwt aan goede klantrelatie.
Ervaring: 10+ jaar als Digital Creative, Digitaal strateeg en Accountmanager bij reclamebureaus, B2B, B2C, Publiek domein, Health, eHealth, Tech, eCommerce, MKB en Onderwijs.
- Coachen en opzetten van een goeie merkstrategie en bijpassende visuele identiteit (incl. Sonic branding);
- Het creëren van visual design en het ontwerp van campagnes (landingspagina’s, banners, websites, social ads);
- Creatie van content op social media, eigen platformen, zowel redactioneel of onderzoek (d.m.v. interviews) en video content;
- Klantcontact in zowel beginfase t/m de oplevering;
- Werkt strategisch en conceptmatig;
- Verantwoordelijk voor projecten van A-Z;
- Projectmanagement: projectplanning, budgettering, opstellen (de)briefings;
- User experience, opzetten van wireframes en functioneel ontwerp;
- Scrum master / Product owner / Tester.
Type projecten: merkstrategie, visual identity, sonic branding, social media, video content, web content, apps, web, campagnes (branding, lead & sales), bannering (html 5), e-mail marketing
Opleidingen: hbo Interieur Architectuur (1 jaar); mbo Media vormgeven Art & Design.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (goed) in woord en geschrift.
Software kennis/ervaring: Adobe Illustrator, Indesign, XD en Photoshop, Canva, Mailchimp, Mailblue, Wix, Wordpress, Ad managers.
Bereisbare regio: Randstad.
Opzegtermijn: per direct beschikbaar.
Soort dienstverband: beschikbaar op freelance en parttime basis (max 3 dagen per week).
Tariefindicatie: € 95,- per uur.