Kandidaat: CONTENT STRATEEG

  • Vast
  • AMSTERDAM
  • Fashion & Content & Activatie & Advertising & Social
  • Senior
  • (Kandidaat ID: 14945)

Gewenste positie: een strategische rol met de focus op social & digital content:

  • Vanuit strategie de doorvertaling maken naar content en ten behoeve van de media-inzet;
  • Sparringpartner voor zowel mediabureaus en klanten;
  • Strategisch en analytisch met een creatieve mindset;
  • Brede kennis en kunde van branding en brand activations;
  • Inhoudelijke partner voor klanten m.b.t het behalen van de business en communicatie doelstellingen.

Persoon/eigenschappen: creatief, analytisch, ondernemend, proactief, ambitieus, realistisch, professioneel.

Ervaring: 8 jaar, o.a. als Content Strateeg en Social Media/Content Creative Manager bij een reclamebureau, mediabureau, social bureaus en aan klantzijde:

  • Content strategieën ontwikkelen;
  • Content creatie;
  • Projectmanagement;
  • Social media management;
  • Community management;
  • Concept ontwikkeling;
  • Influencer marketing strategie;
  • Copywriting.

Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. automotive, fashion, horeca & toerisme, verzekeringssector, FMCG (Unilever en Nestlé) en retail.

Opleidingen:

  • Grafisch Lyceum Eindhoven
  • iMotion of Communication Tilburg (hbo Communicatie)

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

ICT kennis/ervaring:

  • Google Analytics
  • Google spreadsheet, presentaties en documents
  • Microsoft Office
  • KeyNote
  • Adobe Creative
  • Business Manager
  • Coosto
  • Sprinklr
  • OBI4wan
  • Creative Studio
  • SocialBakers

Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: n.v.t.
Bereisbare regio: Amsterdam.

Salarisindicatie: € 4.400,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.