Gewenste positie of interim project: het ontdekken, ontwikkelen en uitrollen van digitale product en service visies en proposities binnen complexe internationale organisaties: opdrachtgevers die zoeken naar nieuwe value streams voor nieuwe producten en services binnen bestaande markten of bestaande producten binnen nieuwe markten. Door middel van onderzoek, data, insights, prototyping en testing tot snelle en effectieve go to market strategie en executie komen. In internationale markten.
Gewenst bureau/brand: bureaus met klanten die de noodzaak voelen tot product en service innovatie. En specifiek in het domein van informatie/data innovatie in public- en health of passagier proces innovatie binnen mobiliteit (airports, rail, urban planning).
Persoon/eigenschappen: driven by creativity and human centricity with a love for complexity and a strong aim for results.
Ervaring: 25 jaar, o.a. als Creative Director/Design Director bij gerenommeerde digital design agencies:
- Het aansturen van multidisciplinaire teams binnen digital design agencies;
- Het ontwikkelen visie, onderzoek, strategie en test en implementatie roadmaps;
- Commercieel gedreven business developer die bijdraagt aan de bottom line;
- Visie op het effectief ontwikkelen van een performance driven cultuur waar met plezier samen gewerkt wordt.
Accounts: internationale B2B, B2C / A-merken, branches o.a. mobility, travel, health, public institutes.
Opleidingen: Architecture & Design.
Talenkennis: Nederlands en Engels (vloeiend in woord en geschrift) en Duits (goed) in woord.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband of op interim basis.
Opzegtermijn: per direct beschikbaar.
Bereisbare regio: wereld.
Salarisindicatie: € 14K o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tariefindicatie: € 185,- per uur (incl. onze marge), afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.