Gewenst bureau: reclamebureau of klantzijde.
Persoon/eigenschappen: Interesse in nieuwe media, abstract denker, analytisch, praktische aanpak, teamplayer, stressbestendig, oplossingsgericht, creatief, commercieel, kwaliteitsgericht, integer, positief, loyaal, startup mentaliteit.
10+ jaar ervaring in digital project management bij verschillende commerciële organisaties in de media industrie:
Digital Activation Manager:
- Advies en ondersteuning van de brand teams mbt digital strategie;
- Uitbouwen en onderhouden van samenwerkingen met creatieve en tech partners;
- Verhoging van de online conversie in samenwerking met ecom team en retail partners;
- Coördinatie brand en activatie campagnes/websites mbt hosting, UX, development, SEO en SEA.
Digital Producer:
- Voorbereiden en uitvoeren van online campagnes;
- Opstellen en bewaken van projectplanning en begroting;
- Aansturing van externe partijen.
Accounts: finance, telecom, retail.
Digital Product Manager:
- Ontwikkeling, optimalisatie en implementatie platform waarin influencer campagnes opgezet en gemeten kunnen worden i.s.m. intern en extern development team. Dit platform is de kern van de organisatie en faciliteert een groot deel van het werkproces;
- Aansturing UX/design;
- Optimalisatie werkprocessen;
- Optimalisatie en groei database van influencers;
- Stakeholder management;
- Budget en planning;
- Ontwikkeling handboek mbt interne processen.
Opleidingen: wo Communicatiewetenschap.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
ICT kennis/ervaring:
- MAC/Windows;
- MS Office.
Dienstverband: Freelance/interim basis voor 32 uur.
Beschikbaar: In overleg op korte termijn.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Tariefindicatie: € 95,- per uur (excl. onze marge), afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.