Kandidaat: CREATIVE COMMUNITY - SOCIAL MEDIA MANAGER

  • Vrouw, 28 jaar
  • Vast
  • AMSTERDAM
  • Content & Brands/klantzijde & Digital & Media & Social
  • Medior
  • (Kandidaat ID: 13957)

Bereisbare regio: Amsterdam e.o.
Opzegtermijn: 1 maand.
Beschikbaar op fulltime basis.

Gewenste positie: een digitale / social media communicatie positie aan bureau- of klantzijde, bijvoorbeeld als Social/Content Creative, Community/Social Media Manager of Content Manager met de focus op het bedenken van creatieve concepten, zowel voor reguliere content als voor campagnes. Pré: zich verder kunnen ontwikkelen op design gebied.

Ervaring: 5 jaar als Redacteur, Social Content/Community Manager en Copywriter bij social bureaus en bij een pr bureau:

  • Content creatie voor de Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter en LinkedIn kanalen van verschillende A-merken
  • Ontwikkelen van formats
  • Hoofdredacteur voor diverse merken en aansturen van een team van internationale content managers
  • Meedenken over de contentstrategie en deze implementeren
  • Moderatie en begeleiding van webcare medewerkers
  • Optimaliseren van content d.m.v. rapportages
  • Opzetten en monitoren van advertentiecampagnes op Facebook, Instagram, Twitter en LinkedIn

Gewenst bureau/brand: informeel, jonge geest, waar hard werken afgewisseld wordt met gezelligheid. Niet-hiërarchische werkomgeving, waar eigen inbreng van alle werknemers gewaardeerd wordt.

Opleidingen: hbo Communication & Multimedia Design (thuisstudie, studerend) en Journalistiek (afgerond met diploma).

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en schrift.

ICT kennis/ervaring: Photoshop, InDesign, MS Office, MailChimp, WordPress en CMS.

Salarisindicatie: € 3.250,- o.b.v 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.