Kandidaat: BRAND- MARCOM MANAGER – ACCOUNT DIRECTOR - CSD

  • Vrouw, 42 jaar
  • Vast
  • MAARSSEN
  • Brands/klantzijde & Advertising
  • Senior
  • (Kandidaat ID: 13717)

Bereisbare regio: Utrecht, Amsterdam, Hilversum
Opzegtermijn: 1 maand
Beschikbaar voor 32/36 uur

Soort dienstverband: voor een vast dienstverband (uitzicht op)

Gewenste positie: Brand Manager/Marcom Manager aan klantzijde of een senior rol aan bureauzijde:

  • Klantcontact/partnerships
  • Verantwoordelijk voor grote accounts
  • Optuigen van grootschalige campagnes
  • Samenwerken met diverse stakeholders
  • Briefings, planningen en begrotingen beoordelen
  • Collega’s helpen waar nodig en ze enthousiast maken voor het marcomvak
  • Kandidaat wordt enthousiast van creativiteit

Persoon/eigenschappen: gepassioneerde, gedreven en creatieve communicatie specialist; initiatiefrijk en pro-actief; aanstekelijke geestdrift en enthousiasmerend; toegankelijk; stressbestendig; behoudt het overzicht; kan goed prioriteiten stellen; commercieel; goede spil tussen creatie, strategie en kant; een echte teamplayer en zet mensen graag in hun kracht in

Ervaring: 15 jaar als Account- en Business Director bij reclame-, digital en communicatiebureaus en aan klantzijde:

  • Merkpositionering
  • Merkbewaking, brandmanagemen
  • Marketing management
  • Campagneuitrol; van A tot Z
  • Projectmanagement en aansturen & enthousiasmeren PM’ers
  • New business
  • Sponsoring

Partners / Accounts: o.a. Retail; FMCG; Charitatieve instellingen; Finance- en verzekeringsbranche; Musea; Telecom; Televisie

Gewenst bureau/brand: een bedrijf dat het verschil maakt en mooi hoogstaand creatief en effectief werk wil maken

Opleidingen: Kunstacademie - Grafische Vormgeving; Reclame- en presentatietechnieken (NIMETO)

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en schrift

ICT kennis/ervaring: MS Office, TEAMS, Diverse finance programma’s

Salarisindicatie: € 6.000,- o.b.v 40 uur bruto p/maand + leaseauto, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden