Kandidaat: LEAD CREATIVE

  • Man, 43 jaar
  • Vast
  • AMSTERDAM
  • Content & Digital & Advertising & Social
  • Lead
  • (Kandidaat ID: 13584)

Bereisbare regio: Amsterdam.
Opzegtermijn: 1 maand.
Beschikbaar op fulltime basis.

Soort dienstverband: voor een vast dienstverband.

Gewenste positie: een afwisselende rol als Lead Creative:

  • Concepten ontwikkelen
  • Briefing kraken vanuit product of strategie en insights
  • Pitchen/presenteren
  • Coachen en aansturen van een creatief team
  • Projecten: 360°, van social media content en video tot activatie en offline
  • Eventueel nog uitwerken van designs

Persoon/eigenschappen: creatief; communicatief; strategisch; doorzetter; doelgericht; overtuigingskracht; groot verantwoordelijkheidsgevoel; bij zijn passie voor concept-ontwikkeling horen ook concept-bewaking, strategie, art direction, design en short/creative copy

Ervaring: ruim 10 jaar als (Lead) Creative en (digital) Designer bij digitale, reclame-, productie en creatieve bureaus:

  • Verantwoordelijk voor aansturing en coaching van creatieve team
  • Conceptontwikkeling
  • Aanspreekpunt voor project en account
  • Maken van presentaties in Keynote en presenteren aan de klant
  • Designen van websites, widgets, banners en advertenties, POS en DM campagnes

Accounts: o.a. retail; FMCG; fashion

Gewenst bureau: middelgroot; vooraanstaand creatief bureau dat werkt voor A-merken

Opleidingen: Junior Academy (Conceptontwikkeling, Strategie, Marketing en Design); Grafisch Lyceum (Grafische Vormgeving)

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en schrift

ICT kennis/ervaring:

  • MAC/Windows
  • Adobe (Indesign, Photoshop, Illustrator)
  • Presentaties: Keynote, PowerPoint

Salarisindicatie: € 4.000/4.500,- o.b.v 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden