Gewenste positie: een functie als Digital Art Director / Designer:
- Een combinatie van conceptontwikkeling en design;
- Vormgeven van interactive campagnes en activaties, platforms, merkidentiteiten/branding;
- Betrokken bij executie/aansturen designers;
- Presenteren, klantcontact;
- Samenwerken met andere creatieven, strategen en developers/externe partijen.
Gewenst bureau: agency met de focus op (digital) design/branding/activaties en/of e-commerce. Informeel en open cultuur, gedreven en ambitieus bureau dat samen met andere creatieven kwaliteitsgericht werk maakt.
Persoon/eigenschappen: veelzijdige designer, goed gevoel voor het visueel vertalen van huisstijl naar campagnes. Conceptueel sterk; werkt snel en secuur; ambitieus; open persoonlijkheid; sociaal en communicatief vaardig;
Ervaring: 10 jaar als Digital Art Director en (Lead) Designer bij digital en reclamebureaus:
- Conceptontwikkeling en meedenken over strategie;
- Design: Visual, UX/UI en Art Direction;
- Presenteren en proactief pitchen;
- Grafisch ontwerp, visualiseren, marketing en reclameconcepten;
- Illustraties.
Projecten:
- BtL, Activatie campagnes, branding en identities, commercials, print
- Digital: interactive/digital campagnes, platforms, actie- en corporate sites, apps, chatbots, social campagnes en content/video’s, innovatieve/interactieve brand installaties
Accounts: A-merken o.a. in de travel, FMCG, fashion, finance, telecom, automotive, branche.
Awards & Nominaties: o.a. San Accent, DIA, Spinawards en Epica Awwwards.com.
Opleidingen: JUNIOR academie voor Art Direction. Hogeschool van Amsterdam Interactieve media.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam en Rotterdam.
Salarisindicatie: € 5.500,- o.b.v 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.