Gewenste positie: een brede positie als Content/Redactie/Copy Creative:
- Ontwikkelen van creatieve en vernieuwende concepten;
- Schrijven van SEO teksten;
- Maken van contentkalenders voor websites en social kanalen;
- Creëren van online content;
- Copywriting;
- Ontwikkelen van (branded content) strategie;
- Projectmanagement;
- Redactie.
Gewenst bureau/branche: uitgeverij, merk, mediabureau, activatiebureau, themabureau, BtL, klein/groot, digital, innovatief, social.
Persoon/eigenschappen: enthousiast, creatief, innovatief, team player, doorzetter, het glas is halfvol.
15 jaar ervaring als Concept/Content Manager voor een lifestyle magazine en als Editor/Community Manager o.a. bij een jongerenomroep en lifestyle platform:
- Schrijven en redigeren (on- en offline);
- Creëren van concepten voor (online) magazines, tv, events en merken;
- Copywriting;
- Social media;
- Content strategie.
Opleidingen: Hallo Academie, Conceptontwikkeling; Hotelschool Hospitality Management
Cursussen: Schrijversvakschool, Fotoacademie
Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (goed) en in woord en geschrift.
ICT kennis/ervaring:
- Adobe (Photoshop, Elements, InDesign
- Wordpress
Bereisbare regio: Noord Holland.
Dienstverband: beschikbaar op freelance basis.
Tariefindicatie: € 90,- per uur, afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.