Kandidaat: DIGITAL (BUSINESS) DIRECTOR - SOCIAL STRATEEG

  • Freelance
  • ROTTERDAM
  • Content & Klantzijde/brands & Digital & Advertising & Social
  • Senior
  • (Kandidaat ID: 13368)

Gewenst project: een senior account/strategische rol met de focus op social/digital:

  • Strategisch adviserende rol naar klanten op het gebied van digital oplossingen en campagnes.
  • Business development, handelend vanuit organisatie-/omzetdoelstellingen.
  • Verantwoordelijk voor P&L en aansturen en motiveren account team.

Persoon/eigenschappen: hbo werk- en denkniveau; goed financieel, strategisch en analytisch inzicht; creatief; ondernemend en verantwoordelijk/betrokken; commercieel; teamplayer; resultaatgericht; uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden; oplossingsgericht; hands-on; slagvaardig.

Ervaring > 10 jaar als Account / Business Director/ Business Developer bij grote internationale, awardwinning reclame/social agencies

  • Verantwoordelijk voor alle digitale campagnes en online en social strategieën.
  • Strategisch adviseren account over totaaloplossingen met de focus op digital.
  • Uitbouwen omzet en (new)business en relatiebeheer.
  • Verantwoordelijk voor omzet, budget en forecasting.

Accounts: grote A-Merken o.o. in de retail, FMCG, Cosmetica, Food.

Opleidingen: Digital Marketeer (Post University Digital Marketing Strategy); HBO Marketing & Communicatie.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (goed) in woord en schrift.

Dienstverband: fulltime beschikbaar op freelance/interim basis.

Regio: Rotterdam, Utrecht of Amsterdam.

Tarief: € 750,- per dag, uurtarief is onderhandelbaar afhankelijk van de periode van het project.