Gewenste positie: een rol als CD, Lead Creative of Senior Creative (Art):
- Ontwikkelen van concepten en campagnes die entertainend zijn en de beste impact creëren;
- Een merken denker - alles is communicatie;
- Komt met verrassende ideeën en schopt graag tegen wat ‘normaal’ is;
- Houdt echt van art direction en gelooft in de transformatieve kracht van mooi design;
- Een wandelende encyclopedie van cultuur en advertising;
- Gelooft dat social gelijk staat aan culture;
- Kansen denker en ziet altijd eerst het positieve.
Gewenst bureau/brand: een bureau waar hij entertainend en effectief werk kan maken.
Persoon/eigenschappen: communicatief en sociaal sterk, energiek, strategisch, gepassioneerd, groot verantwoordelijkheidsgevoel, betrokken, in mogelijkheden denken ipv obstakels.
Ervaring: +/- 15 jaar, o.a. als Creative Director en Social Creative Lead (art) bij (internationale) digital/reclamebureaus:
- Conceptontwikkeling voor 360 graden campagnes;
- Aansturen van creatieve teams en designers;
- Reviewen van concepten, bewaken van output;
- Sparringpartner van strategen op merkniveau;
- Pitchen van concepten;
- Ontwikkelen van merkstrategie en positionering;
- Helpen van talent.
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. FMCG, retail, automotive, financiele sector, hospitality, musea, entertainment brands.
Opleidingen: Hallo© Academy, Hyper Island, hbo Communicatie.
Awards: SAN Accent, Eurobest, Effie, Amma, Esprix en nominaties voor Cannes Lion, ADCN, Best Social, Spin Awards.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 36 uur p/week voor een vast dienstverband, eventueel op freelance/interim basis.
Opzegtermijn: n.v.t.
Bereisbare regio: Amsterdam.
Salarisindicatie: € 6.500-7.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tarief indicatie: € 100,- per uur (excl. onze marge), afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.