Gewenste positie: een functie als senior Creative, Creative Lead of CD bij een digital/360 bureau:
- Meedenken op het gebied van creatie en creatieve processen, ook bureaubreed;
- Ontwikkelen creatieve ideeën en slimme communicatie inzetten om leuk, energiek bureau vooruit te helpen bij een mooi bureau met talentvolle mensen;
- Betrokken zijn bij new business en (nieuwe) collega's helpen hun draai te vinden;
- Zorgdragen voor de mensen en de sfeer in het bureau;
- Samenwerken met merkdenkers.
Gewenst bureau: creatief, ambitieus, energiek reclamebureau dat voor grote en kleine merken werkt en impactvol werk wil maken.
Persoon/eigenschappen: snelle, lenige conceptdenker met een voorliefde voor big ideas en epische verhalen. Kan helder, prikkelend en beknopt formuleren. Liefhebber met het vermogen om praktisch en probleemoplossend te denken in de executiefase.
Ervaring: 13 jaar als Creative/Copywriter bij digitale en crossmediale reclamebureaus:
- Ontwikkelen en executie van digitale, 360 en traditionele campagnes;
- Presenteren, overtuigen, pitchen en winnen;
- Meedenken over new business;
- Long copy, short copy, scripts, content;
- Televisie-items bedacht en geschreven;
- Aansturen Designer, Developers, Regisseurs, Sound Designers, Acteurs en externe partijen.
Accounts: grote A-Merken in o.a. de FMCG, automotive-, fiets-, goede doelen- bank- en telecombranche.
Opleidingen: hbo, communicatie.
Awards: samen met het team ACDN (2x).
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 6.000/6.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.