Gewenste positie: een inhoudelijke / verantwoordelijke management rol met de focus op creatieve directie.
- Creatieve visie bewaken en ontwikkelen;
- Gezicht zijn van een bedrijf (interviews, deelneming juries, organiseren events, talent vinden);
- Commerciële mindset;
- Sterk in new business;
- Cultuurbrenger en verbinder met belangrijke thema’s zoals diversiteit, inclusiviteit en innovatie;
Gewenste organisatie: vooruitstrevende (internationale) bureaus, of aan klantzijde waarin de juiste balans wordt gemaakt tussen creativiteit en business. Autonomie is essentieel, sterke voorkeur voor bedrijven met een heldere (maatschappelijke) visie.
Persoon/eigenschappen: vooruitstrevend, ondernemend, veranderaar, spreker, enthousiast, energiek, benaderbaar, open minded, sterk in het managen van projecten en producties, mensen en processen. Analyseert vraagstukken snel, gepassioneerd & professioneel. Strategisch en conceptueel sterk, hands-on.
Ervaring: 15+ jaar bij award winning advertising, digital & PR agencies als Creative Director en 6 jaar als freelance Creative & Copywriter.
- Award winning creatives en opkomend talent begeleiden;
- Pitches ontwikkelen;
- Craft in het werk brengen;
- Organisatiebreed (nieuwe) processen op touw krijgen;
- Werken aan de cultuur van het bedrijf;
- Ervoor zorgdragen dat diverse vaardigheden geïntegreerd worden op projecten/klanten;
- Essentiële pijler binnen het management team;
- Ruime management ervaring & ervaring met c-suite.
Opleidingen: bachelor of communications, post academic for applied creativity.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (vloeiend) in woord en geschrift. Duits (conversatieniveau)
Dienstverband: beschikbaar voor 36-40 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Zuid Holland, Noord-Holland, Noord Brabant.
Salarisindicatie: € 120K - € 125K op jaarbasis, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden zoals bonussen, vergoedingen en lease auto.