Kandidaat: MANAGING DIRECTOR - STRATEGY DIRECTOR

  • Freelance & Vast
  • HOORN
  • Retail & Activatie & Advertising
  • Management
  • (Kandidaat ID: 12383)

Gewenst project/positie: een (eind)verantwoordelijke, ondernemende rol, waar hij verantwoordelijk is voor P&L:

  • Inhoudelijke eindverantwoordelijkheid van klanten op strategie, concept en klant, pitch begeleiding;
  • Bureaustrategie; het beantwoorden van vraagstukken om de onderneming te laten groeien en waar nodig nieuwe kansen of markten aan te boren;
  • Integratie bureaus, bouwen aan / opzetten van een bureau /afdelingen / teams;
  • Lean & mean, sociaal en straight forward. Een onderneming waarbij coaching en ontwikkeling van personeel belangrijk is;
  • Consultatieve selling; op basis van inhoud werken aan groei van de onderneming;
  • Ervaring/inzetbaar binnen digital, PR, retail, 360, activatiebureaus of aan klantzijde.

Gewenst bureau: geïntegreerd creatief strategisch bureau wat resultaatgericht te werk gaat. Slagvaardig, open en directe communicatiecultuur. Ruimte voor verantwoordelijkheden/nieuwe werken waarbij versterkte sociale omgang helpt bij een hogere mate van betrokkenheid binnen en voor de organisatie.

Persoon/eigenschappen: hbo+ niveau; open en transparant; sportief; sociaal en communicatief vaardig; inhoudelijk/strategisch; gedrevenheid; doorzettingsvermogen; doelgericht, scherpe blik op teams, organisaties, merkstrategie, bureaustrategie en het prikkelen van consumenten door creatie.

Ervaring: 15 jaar Managing Director/Ondernemer en daarvoor als CSD bij activatie- en digital reclamebureaus:

  • Eindverantwoordelijk voor klanten, bureaustrategie, projecten en zakelijke leiding van het bureau (operationeel en financieel, P&L;
  • Aansturen, leiden en coachen van creatie, project management, account management, HR, business development en Operation;
  • Inhoudelijk klanten adviseren over (merk)strategie, positioneringsvraagstukken, dit vertalen naar oplossingen en vervolgens naar middelen;
  • Leiding geven/coachen van variërend over de jaren van 37 - 12 medewerkers (account, project, strategie), aanname beleid;
  • Afdeling uitgebouwd in omzet, verbeterde efficiëntie (=verbeterde marges) door verbeterde teamstructuur & werkwijze.
  • Accounts: A-Merken o.a. in de telecom, FMCG, Finance branche, lichaamsverzorging, Sport.

Opleidingen: hbo Economie, richting Marketing Communicatie. Marketing-Communicatie B; Brand Activation.

Talenkennis: Nederlands en Engels (vloeiend), Frans (basis) in woord en schrift.

Opzegtermijn: in overleg.

Soort dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband of op interim basis.

Salarisindicatie: € 9.000,- o.b.v. 40 uur + auto + bonusstructuur, toekomstig partnership is een pré, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.