Gewenste positie: een (eind)verantwoordelijke rol als CD of Creative Lead. Ook beschikbaar met teammaatje (Art). Een brede, afwisselende en verantwoordelijke functie waarin de kandidaat zich met name bezig houdt met:
- Creatie en strategie van geïntegreerde concepten (through the line: digital, activatie, merk, content);
- Conceptbewaking;
- Klantcontact;
- Creatie(ven) begeleiden;
- Inspireren team en klant.
Gewenst bureau: geïntegreerd of content/pr bureau: conceptontwikkeling, aandacht voor digital en ‘innovatie en tech’, content creatie. Een internationale, diverse, creatieve omgeving, jong (in elk geval van geest) en dynamisch, informeel, vernieuwend/innovatief; teamspirit, open cultuur, gedeelde passie voor het vak, samen mooie dingen maken en de doelstellingen van de klant bereiken.
Persoon/eigenschappen: allround creatief: strategisch, gedreven en energiek, sparring partner, helicopter view, maar ook een (art directioneel) oog voor detail. Inlevingsvermogen en een droog gevoel voor humor, altijd antennes uit voor ‘‘what’s next? (tech, innovatie, trends).
Ervaring: 10+ jaar als Creative Director, Concept Director en Copywriter bij reclame- (thema en geïntegreerde) en pr bureaus:
- Conceptontwikkeling, Formats ontwikkelen, Schrijven en ontwikkelen van scripts voor zo’n beetje alle denkbare formats (TV series, film, online video, live en scripted TV, PR en persscripts, sales scripts).
Accounts: o.a. energiemaatschappijen, banken, verzekeraars, telecomaanbieders, FMCG, goede doelen, whisky-merken, elektronica, health care, automotive, E-learning, etc.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband en op freelance basis.
Opzegtermijn: in overleg op korte termijn beschikbaar.
Bereisbare regio: Randstad.
Salarisindicatie: > € 6.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.