Gewenste positie/project: digitale (marketing) strategieën ontwikkelen aan de hand van insights (door data en monitoring), die aansluiten bij de wensen van de doelgroep en de behoeftes van het merk:
- Digitale (marketing) Strategieën ontwikkelen.
- Research, insights, samenwerken met dataspecialisten;
- Communiceren via verschillende medialagen
- Veel ervaring in (digital) campagne creatie, content strategieën, creatieve strategieën en monitoren en data analyes
- Managen van campagens met verschillende stakeholders
Gewenst bureau: digitaal (marketing) bureau dat werkt op de scheidslijn van creatie/ data/ business.
Persoon/eigenschappen: creatief; extrovert; uitstekende communicatieve en presentatie vaardigheden; leergierig; innovatief; strategisch inzicht; analytisch, onderzoekend, researcher!
Ervaring: > 10 jaar als Strategy Director/Strateeg bij (digitale) reclamebureaus, daarvoor als senior Global Social Media Manager bij/voor A-merk:
- Conceptontwikkeling en presentaties;
- Research;
- Campagne strategieën;
- Workshops en inspiratie sessies ontwikkelen & geven aan klanten;
- Social media monitoring, social media strategieën, content strategieën, social media campagnes, social media analytics en data interpretatie;
- Mediamiddelen: storytelling, online, websites, seeding, tv (formats), games, brand activatie, events, guerrilla, video, print, outdoor, social media, blogs, video, social media, account based marketing.
Accounts: A-merken o.a. FMCG, Toerisme, retail, ICT, fashion en zakelijke dienstverleners.
Opleidingen: Hallo Academie voor toegepaste creativiteit; HEAO CE; NIMA-A en B.=
Talenkennis: Nederlands en Engels vloeiend in woord en geschrift.
Dienstverband: op korte termijn beschikbaar op fulltime basis, voor een vast dienstverband of op freelance basis.
Salarisindicatie: € 5.000/6.000,-- op fulltime basis bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tariefindicatie: € 90/100,-.