Gewenste positie: een senior account rol:
- Klanten doorgronden, meewerken aan strategie, brand-management, briefen van creatie;
- Sparringpartner voor klant zijn op marketingcommunicatie.
- Briefings ophalen en debriefs schrijven;
- Onderzoek verwerken in strategie en concept
- Het aansturen van een team (van projectmanagers);
- Grote projecten overzien en meewerken aan mooie impactvolle campagnes.
Gewenst bureau/brand: reclamebureau, activatiebureau of themabureau met > 20 FTE en waar ruimte is voor creatieve vrijheid en ontwikkelingsmogelijkheden zijn.
Persoon/eigenschappen: pragmatisch, vriendelijk, goed met klanten, gedreven en resultaat gericht. Daarnaast heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel en is goed in het bewaken van het overzicht.
Ervaring: > 10 jaar als Project Manager, Accountmanager en Operations manager bij o.a. activatie-en creatieve bureaus:
- Accountmanagement;
- Operations: HR, finance, planning en faciliteiten;
- Leidinggeven aan multidisciplinaire teams;
- Projectmanagement: opstellen begrotingen en beheren planning;
- Event management: gehele producties van events;
Accounts: B2C, A-merken, employer branding. Branches o.a. overheid, mobile, food, media.
Opleidingen: Nina B Marketingcommunicatie, Media en entertainment management, human resource management
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 5.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.