Kandidaat: CREATIEF STRATEEG (DIGITAL)

  • Man, 34 jaar
  • Vast
  • HILVERSUM
  • Digital & Mobile & Advertising & Media
  • Senior
  • (Kandidaat ID: 10062)

Bereisbare regio: Midden Nederland/Amsterdam. Opzegtermijn: 1 maand. Beschikbaar op fulltime basis.

Gewenste positie: een senior positie waarbij kandidaat (eind/mede)verantwoordelijk is voor (complexe) digitale strategie, zowel intern als extern:

  • Betrokken van begin tot eind, klant contact, strategie ontwikkelen t/m bewaking executie
  • Ontwikkelen van slimme en effectieve digitale strategieën en concepten a.d.h.v. insights
  • Aan de hand van inzichten in de klant, doelgroep en customer journeys bepalen waar het echte probleem/kans zit - en daar de juiste oplossing voor bedenken die bijdraagt aan een betere experience aan de gebruikers kant en die bij het merk past en deze versterkt
  • Door technisch inzicht goed in staat om realistische strategieën/concepten te ontwikkelen
  • Leadrol m.b.t. designsprints, worskhops, user research, brainstorms
  • Managen/coachen van strategie/creatie

Persoon/eigenschappen: brede ervaring zowel als creatief, strateeg, vormgever en projectmanager, expert op het gebied van Agile & digital. Flexibel; verantwoordelijk/zelfstandig; uitstekende adviserende en communicatieve vaardigheden; professioneel, intelligent en vakkundig; teamplayer; enthousiasmerend; signalerende rol mbt trends; goede kennis van (online) marketing, technische online (on)mogelijkheden.

Ervaring: > 15 jaar bij digital agencies, als digital Strateeg en als Creative:

  • Klant begeleiden in proces om tot de beste customer experience te komen
  • Design thinking om klantbehoefte te achterhalen, insights vinden
  • Ontwikkelen van slimme en effectieve digitale strategieën en concepten
  • Managen en begeleiden van creatie en (ux en visual) designteam, structuren aanbrengen in de werkprocessen en samenwerking bevorderen op Agile werkwijze
  • Concept ontwikkelen of het idee van de klant vertalen/aanscherpen, samen met de opdrachtgever
  • Presenteren en pitchen
  • Briefings opstellen voor ux—en visual designers, bewaken executie/(creatieve) output
  • Leidinggeven aan een designteam (>5 FTE), Agile omgeving

Gewerkt aan innovatieve projecten zoals online (e-commerce) platforms, apps, corporate websites, digital campagnes, apps; customer journey mapping.

Accounts: gewerkt voor nationale en internationale opdrachtgevers; B2B, B2C / A-Merken, Branches o.a. FCMG, finance, automotive, publishing, industry, service, retail, care.

Gewenst bureau: geïntegreerd innovatief bureau met een digitale focus, of een bureau dat een digitale transitie wil doormaken. Pre: werken voor internationale accounts.

Cultuur: informeel, dynamisch, creatief bureaus met een platte organisatiestructuur.

Talenkennis: Nederlands en Engels vloeiend in woord en schrift.

ICT kennis/ervaring: kennis van programmeertechnieken en platformen, agile werkwijze en mobile.

Salarisindicatie: € 5.000/5.500,- o.b.v 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.