Gewenste positie: een functie als Senior/Lead Art Director/Creative, prijswinnend werk maken op een hoog creatief niveau en/of werk maken voor purpose driven brands die de wereld beter maken/verder brengen:
- Concept en campagne ontwikkeling, thematisch, storytelling, merkbeleving, digital solutions, social en campagnes waarbij de output er visual geweldig uitziet;
- Betrokken bij strategische oplossingen en positioneringtrajecten;
- Purpose driven werk maken op hoog level, een goed doordachte boodschap, inhoudelijk en strategisch sterk werk maken;
- Klant bezoek, presentaties maken en deze presenteren aan de klant;
- Nauwe samenwerking met andere Creatieven en Strategen;
- Short copy schrijven waar nodig, of samenwerken met een Copywriter;
- Aansturen en inspireren van andere Creatives.
Gewenst bureau: thema agency dat (gedeeltelijk) werkt voor brands die de wereld beter maken.
Persoon/eigenschappen: enthousiast, professioneel, kritisch, open-minded, digitaal, leergierig, gestructureerd, creatief en strategisch inzicht.
Ruim 10 jaar ervaring in advertising o.a. als Sr. en Lead Creative / Art Director bij award winning thema reclamebureaus en social agencies:
- Vanuit strategische inzichten concept en campagne ontwikkeling, zowel thematisch, digital als social
- Award winning werk maken, met de focus op art direction, maar schrijft ook copy;
- Klant bezoek, presentaties maken en deze presenteren aan de klant;
- Nauwe samenwerking met andere Creatieven en Strategen;
- Aansturen en inspireren van andere Creatives.
Zowel voor directe klanten (A-merken) als i.s.m. grote reclamebureaus.
Opleidingen: Mediacollege, HKU.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
ICT/Software kennis/ervaring: MAC/Windows; Adobe pakket; Presentaties: Keynote, PowerPoint.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Randstad.
Salarisindicatie: € 5.000/5.500 o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.